Product added to basket

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

01 - Kan man sende til en anden modtager

Ja, når du trykker næste ved kurven har du mulighed for at vælge at du gerne vil sende som en gave og dermed får du mulighed for at vælge en leveringsadresse.

 

02 - Kan man få kort med til modtageren

Ja, når du efter kurven vælger den skal sendes som gave, kommer der et felt hvor du kan skrive den ønskede hilsen.

 

03 - Kan pakken stilles hvis modtager ikke er hjemme

Er modtager ikke hjemme (eller har flexaftale)  tages pakken med til nærmeste pakkeshop. Der sendes information til den opgivende track&trace mail om hvor pakken kan afhentes.

 

04 - Bliver chokoladen pakket ind i gavepapir

Der er desværre ikke mulighed for yderligere indpakning. Du kan se på billedet i webshoppen præcis hvordan chokoladen er præsenteret.

 

05 - Hvad gør man hvis man ikke har modtagerens mailadresse

Modtagers mail og mobilnummer bruges til advisering såfremt pakken kommer til en pakkeshop.
Det er ok at du bruger dine egne informationer og på den måde selv sørger for at informere modtager om den ventende pakke.

 

06 - Gaven skal være en overraskelse

Modtagers mail og mobilnummer bruges til advisering såfremt pakken kommer til en pakkeshop, du kan tilføje dine egne oplysninger hvis du ønsker pakken skal være en overraskelse.

 

07 - Sender I til udlandet

Vi har desværre ikke mulighed for levering i udlandet. Vi sender dog til alle adresser i Danmark.

 

08 - Hvordan bestiller man fra udlandet til levering i DK

Når du forsøger at skrive din udlandsadresse ind i ”dine informationer” vil du ofte opleve at systemet melde fejl.
For at komme uden om dette er du velkommen til at sætte en ”falsk” adresse ind i de felter hvor problemet opstår. Det er blot vigtigt at leveringsadresse er fuldstændig og korrekt.

 

09 - Hvordan handler jeg klubvarer

Det er nødvendigt at være medlem og logget ind for at handle klubvarer. Det er gratis at være medlem og når du forsøger at ligge et klubprodukt i kurven vil du blive ledt frem til login og oprettelse.

 

10 - Hvordan logger jeg ind

Du skal bruge din email-adresse og dit kodeord. Har du glemt det kan du nemt bestille et nyt ved at trykke på ”glemt kode?”.

 

11 - Kan jeg bestille per telefon

Vi har desværre ikke mulighed for at tage imod din ordre per telefon.

 

12 - Kan jeg ændre afsendelsesdagen

Har du rettelser til din ordre kan du sende en mail til salg@summerbird.dk, så vil vi hurtigt forsøge at hjælpe dig.

 

13 - Jeg har problemer med at gennemføre betalingen

Hold øje med om nogle af felterne er markeret med rødt. Det indikerer at det indtastede i feltet ikke er korrekt.

 

14 - Kan jeg betale med faktura

Via webshoppen er der kun mulighed for at handle via mobilepay og kreditkort

 

15 - Er min pakke leveret

Er pakken til dig selv vil du modtage en track&trace hvor du kan følge pakken på sin vej

 

16 - Kan jeg betale via EAN

Der kan ikke betales via EAN i shoppen. Send i stedet din bestilling med alle relevante firma og betalingsoplysninger samt eventuel leveringsadresse og hilsen til salg@summerbird.dk