Ofte stillede spørgsmål

01 - Kan man sende til en anden modtager

Ja. Når du aflægger din bestilling skal du blot under Leveringsadresse udfylde korrekte oplysninger på den ønskede modtager.

Herefter vælger du Brug en anden faktureringsadresse under betaling og udfylder korrekte faktureringsoplysninger.

Derved har du mulighed for at få pakken leveret til ønskede modtager, men selv modtage alle fakturerings- og ordreinformationer. 

 

02 - Kan man få kort med til modtageren

Ja. Når du åbner kurven har du mulighed for at vedlægge en gratis personlig korthilsen til ordren. 

 

03 - Kan pakken stilles hvis modtager ikke er hjemme

Er modtager ikke hjemme (eller har flexaftale)  tages pakken med til nærmeste pakkeshop. Der sendes information til den anvendte track&trace mail om hvor pakken kan afhentes.

 

04 - Bliver chokoladen pakket ind i gavepapir

Der er desværre ikke mulighed for yderligere indpakning. Du kan se på billedet i webshoppen præcis hvordan chokoladen er præsenteret.

 

05 - Hvad gør man hvis man ikke har modtagerens mailadresse

Modtagers mail og mobilnummer bruges til advisering såfremt pakken kommer til en pakkeshop.
Det er ok at du bruger dine egne informationer og på den måde selv sørger for at informere modtager om den ventende pakke.

 

06 - Gaven skal være en overraskelse

Modtagers mail og mobilnummer bruges til advisering såfremt pakken kommer til en pakkeshop, du kan tilføje dine egne oplysninger hvis du ønsker pakken skal være en overraskelse.

 

07 - Sender I til udlandet?

Vi har på nuværende tidspunkt mulighed for levering til alle adresser i Danmark, Norge & Tyskland.

Ønsker du levering i Norge, henviser vi til vores norske site: www.summerbird.no 

Ønsker du levering i Tyskland, henviser vi til vores tysk site: www.summerbird.de 

 

08 - Hvordan bestiller man fra udlandet til levering i DK?

Når du forsøger at skrive din udlandsadresse ind i ”dine informationer” vil du ofte opleve at systemet melder fejl.
For at komme uden om dette er du velkommen til at sætte en ”falsk” adresse ind i de felter hvor problemet opstår. Det er blot vigtigt at leveringsadresse er fuldstændig og korrekt.

 

09 - Kan jeg bestille per telefon

Vi har desværre ikke mulighed for at tage imod din ordre per telefon.

 

10 - Kan jeg ændre afsendelsesdagen?

Har du rettelser til din ordre, bedes du ringe til +45 63 71 02 04, så vil vi hurtigt forsøge at hjælpe dig.

 

11 - Jeg har problemer med at gennemføre betalingen

Hold øje med om nogle af felterne er markeret med rødt. Det indikerer at det indtastede i feltet ikke er korrekt.

 

12 - Kan jeg betale med faktura?

Via webshoppen er der kun mulighed for at betaling med mobilepay og kreditkort

 

13 - Er min pakke leveret?

Er pakken til dig selv vil du modtage en track&trace hvor du kan følge pakken på dens vej

 

14 - Kan jeg betale via EAN?

Der kan ikke betales via EAN i shoppen. Send i stedet din bestilling med alle relevante firma og betalingsoplysninger samt eventuel leveringsadresse og hilsen til salg@summerbird.dk

 

15 - Kan jeg vælge en bestemt leveringsdato?

Der er desværre ikke mulighed for at vælge hvilken dato varen skal leveres, men du kan forvente 1-2 hverdages levering.